Brak typowych zajęć wychowania fizycznego, zdecydowanie obniżył poziom koordynacji ruchowej i gimnastycznej u uczniów zarówno szkół podstawowych jak i szkół średnich – nie mają wątpliwości nauczyciele tego przedmiotu, z którymi rozmawialiśmy. Wszyscy wskazują, że forma zajęć zdalnych, choć wymuszona i jedyna - odbija się choćby na wadze czy ruchliwości dzieci.
przyznaje Krzysztof Dzięgielewski, nauczyciel wychowania fizycznego w Publicznym Zespole Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Sochocinie.
Sytuacją załamani są również trenerzy i nauczyciele płońskich szkół.
dodaje Marcin Zaborowski, nauczyciel ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Płońsku.
W jeszcze gorszej sytuacji są nauczyciele, szkół średnich, którzy ostatni bezpośredni kontakt z uczniami na zajęciach w placówkach mieli w październiku.
uważa Marek Goliasz, nauczyciel wf-u w I Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku.
Wszyscy jednocześnie przyznają również, że jeśli uczniowie nie zadbają o swoje zdrowie sami to sytuacja nie ulegnie znaczącej poprawie.


















